zondag 11 mei 2008

Interactief bioscoopscherm

Brand Experience Lab in de U.S.A heeft een spel ontwikkeld die de collectieve beweging van theater publiek omzet in een menselijke joystick. Door naar links of naar rechts te bewegen krijgt het publiek controle op spelelementen die op het bioscoopscherm worden geprojecteerd.

Zie hier de succesvolle resultaten
msnbc.com (USA)
* 78% played the game
* 93% want more games in cinemas
* 86% prefer a game to an ad
* 71% unaided MSNBC brand recall
* 75% more likely to use
MSNBC VOLVO (UK)
* 84% played the game
* 68% want more games in cinemas
* 74% prefer a game to an ad
* 21% better image of Volvo
* 37% more likely to purchase a Volvo

Brand Experience Lab is een partnerschap aangegaan met National CineMedia om op grote schaal een publiekspel uit te rollen in de U.S.A. via hun Cinema chain's Digital Content Network. Er wordt gesproken over een uitrol voor 500 - 700 schermen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten