woensdag 3 september 2008

Steigerdoek.


Groter en groter. Dat geldt zeker ook voor steigerdoeken. KROONENBERG GROEP heeft in samenwerking met blowUP media Benelux B.V. en met medewerking van Gemeente Amsterdam en het Rijksmuseum het grootste bedrukte steigerdoek van West-Europa gerealiseerd. Het steigerdoek beslaat meer dan 10.000 m², waarmee The Bank, het voormalige ABN AMRO gebouw op het Rembrandtplein, vrijwel geheel in steigerdoek is gehuld.
Het doek is onder andere een exacte kopie van de façade van het pand, een Italian frame genoemd. De Gemeente heeft haar medewerking aan dit project verleend omdat zij deze wijze van steigerdoekreclame in de Amsterdamse binnenstad wil bevorderen.

Op dit opzienbarende doek is ruimte voor advertenties van enorm posterformaat van 340 m², zowel direct aan het Rembrandtplein als op de Herengracht aan de zijde van de Utrechtsestraat.
Op het Italian frame van The Bank, waar 40.000 m² wordt herontwikkeld tot hoogwaardige kantoor- en retailfaciliteiten met parkeergarage, staan naast projectinformatie en artist impressions van de binnenzijde van The Bank diverse details van schilderijen uit het Rijksmuseum afgebeeld.

BlowUP media is (internationaal) marktleider op het gebied van renovatiesponsoring oftewel steigerdoekreclame en maakt deel uit van de Stroër Group, de nummer 5 aanbieder van Out-of-Home media ter wereld.

vergenomen van www.nabbnet.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten