donderdag 2 april 2009


Tip; Niels
Bron; www.autoconnect.nl

Afgelopen week is de grootse consumentencampagne van start gegaan van de introductie van het nieuwe flagship model UltraTOUCH (S8300) van Samsung Telecom. Samsung introduceert het toestel letterlijk op grootse wijze want zij heeft daarvoor het nieuwste op het gebied van presentatie materialen ingezet: een door Quince i.s.m. Gielissen ontwikkelde manshoge replica van de Samsung UltraTOUCH telefoon, voorzien van een 40 inch touch screen. Op deze geavanceerde display draait een flashapplicatie die de interface van het toestel simuleert. Zo kan men via het touch screen kennis maken met de meest belangrijke features van het toestel en de vernieuwde navigatiewijze van Samsung werkelijk ervaren.
In navolging van de succesvolle pilot met 30 levensgrote Samsung Pixon telefoons heeft Samsung besloten 75 replica’s van de UltraTOUCH telefoon in diverse winkels verspreid over het land uit te rollen. Het biedt namelijk niet alleen de consument een bijzondere beleving van het toestel, ook voor de winkelverkoper heeft de display een toegevoegde waarde. Zo heeft de display een hoge attentiewaarde een zorgt deze voor een grote stopkracht bij het winkelend publiek. Samsung verwacht de komende maanden nog meer telefoons op deze wijze te introduceren.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten