dinsdag 1 september 2009

Abri als ‘touch-screen’


Bron: www.nabbnet.nl
Twee Abri’s van JCDecaux in Amsterdam en Utrecht doen tijdelijk dienst als telefoon. Letterlijk. JCDecaux Innovate heeft de posterkast van de Abri’s op het Leidseplein en de Utrechtse Potterstraat voorzien van een 32” touch screen, waarmee bezoekers een goede indruk krijgen van de grafische interface van het nieuwe Hero-toestel van mobiele telefoonproducent HTC. Bezoekers en voorbijgangers kunnen met dit scherm namelijk een simulatie van de HTC Hero bedienen.De interactieve Abri’s op het Leidseplein en de Potterstraat zijn zogezegd voorzien van een touch screen en rondom bestickerd, waardoor het hele object in het teken staat van de campagne voor de HTC Hero. De Spectaculars zijn geboekt in combinatie met een reguliere, landelijke Abribuscampagne bij JCDecaux. De campagne duurt van 26 augustus tot en met 2 september. Deze Spectacular is mogelijk gemaakt door HTC, JCDecaux Innovate, Media Buitenhuis Specialist / Zenith Optimedia.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten