Bron; www.bright.nl
Tijdens het shoppen aan je vrienden vragen wat ze van je nieuwe outfit vinden, kan bij modeketen WE via de Tweet Mirror.
De Tweet Mirror werkt als volgt: je gaat met je nieuwe outfit voor de spiegel staan, maakt een foto en de spiegel stuurt deze vervolgens naar vrienden of familie op sociale netwerken zoals Twitter en Facebook. Je vrienden ontvangen een update en kunnen meteen hun mening geven over de nieuwe outfit, maar die feedback ontvang je wel gewoon via je eigen telefoon. De foto wordt gekoppeld aan informatie over de retailer, in dit geval WE.
In verschillende landen is de intelligente spiegel van Nedap al te terug te vinden tussen de kledingrekken. En IconNicholson deed eerder al een test bij Bloomingdales in Manhattan met een soortgelijke spiegel. In Nederland is WE de eerste moderetailer die de spiegel van Nedap gaat gebruiken om klanten te helpen bij hun kledingkeuze.
Debbie Huisman van WE vertelt dat de keten de sociale passpiegel gaat gebruiken om klanten een betere shopping experience te geven. Wie niet kan wachten en de spiegel wil gebruiken kan momenteel alleen terecht in Nijmegen. Binnenkort zal de spiegel ook in Zaandam en in de Leidsestraat in Amsterdam te bewonderen zijn.
dinsdag 17 augustus 2010
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten