OOHA Media introduceert haar eerste digitale reclamemast aan de A2 bij Vianen. Deze reclamemast is vlakbij het knooppunt Everdingen gesitueerd. De A2 reclamemast is de eerste digitale reclamemast met twee megaschermen (98m² per zijde) in Nederland (maar let op: volgende week introduceert Clear Channel haar ‘double digital’ langs de A5 bij Amsterdam – de markt ontwikkelt zich snel).
Later dit jaar zal een tweede digitale reclamemast langs de A1 richting Hoevelaken in gebruik worden genomen. Met deze digitale reclamemasten wil OOHA Media inspelen op de behoefte aan flexibel in te zetten reclamecampagnes. LED-schermen maken het mogelijk snel in te spelen op de actualiteit. Klanten kunnen veel sneller wisselen tussen campagnes of visuals dankzij het gebruik van de digitale techniek.
OOHA Media is specialist in digitale Out-Of-Home-Advertising. OOHA Media is een relatief jonge speler op de markt en heeft volop ambities. Ze willen de grootste exploitant van digitale snelwegreclame in Nederland worden en werken eraan om op termijn een landelijk netwerk van 10 tot 12 digitale masten aan te kunnen bieden.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten