dinsdag 5 augustus 2014

Interactieve ‘wild life’ abri.

Bron; www.sign.nl

Het is best schrikken, een tetterende olifant in hartje Rotterdam terwijl je rustig wacht op de tram of bus. Reizigers die in de halte plaatsnemen, worden verrast door een olifant die tot leven komt op een digitaal scherm.

Exterion Media is in samenwerking met Diergaarde Blijdorp en reclamebureau IN10 verantwoordelijk voor de ‘wild life’ experience in de interactieve abri in Rotterdam. Door middel van wind en geluid reageert de olifant op de bewegingen van mensen in de abri. Deze interactieve abri is onderdeel van de ’.

Wild_life_abri

Beleving

In de interactieve abri op de Nieuwe Binnenweg in Rotterdam wordt een ware beleving gecreëerd. Op een groot digitaal scherm dat in de abri is gebouwd, wordt een geanimeerde olifant getoond. Wanneer reizigers zich in de abri bevinden en er beweging wordt gedetecteerd, begint ook de olifant te bewegen en zwiept hij met zijn slurf heen en weer. Maar dat is niet alles…
Reizigers worden daarna verrast door de wind die de olifant uitblaast en het geluid van olifant-getrompetter, alsof de olifant op de reizigers reageert. De ‘wild life’ experience in de abri is tot en met 17 augustus 2014 te beleven.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten