maandag 1 september 2014

Nieuwe digitale reclamemast langs de A1 richting Hoevelaken

Bron; www.nabbnet.nl

OOHA-Hoevelaken

Zoals we al vaker dit jaar gezien hebben, groeit de markt van de digitale reclamemasten snel. Interbest heeft er al zes operationeel, Clear Channel startte in juli langs de A5 met een dubbele digitale mast en OOHA Media introduceert nu haar (tweede) digitale reclamescherm aan de A1. Deze reclamemast is aan de A1 tussen Barneveld en Hoevelaken, vlak voor het knooppunt Hoevelaken, gesitueerd. Het scherm is 60 m2 groot en hangt op slechts 16 meter van de rijbaan. De voorbijgangers zien het scherm echt in close up én haarscherp, dankzij de relatief hoge resolutie LED-schermen.
Met de realisatie van deze tweede digitale reclamemast in drie maanden wil OOHA Media naar eigen zeggen inspelen op de behoefte aan flexibel in te zetten reclamecampagnes. LED-schermen maken het mogelijk snel in te spelen op de actualiteit. Klanten kunnen veel sneller wisselen en gebruik maken van verschillende uitingen dankzij het gebruik van de digitale techniek. Digitale reclamemasten bieden nieuwe mogelijkheden in vergelijking met de traditionele masten. De allernieuwste technieken zorgen er voor dat reclame-uitingen in de hoogste beeldkwaliteit zichtbaar zijn. Een helder en scherp beeld, gecombineerd met prachtige kleuren, brengen advertenties als het ware tot leven. Elke zes seconden wisselt het beeld naar de volgende campagne in een vastgestelde volgorde.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten