vrijdag 7 september 2012

CBS Outdoor met Augmented Reality.

De komende vier weken zal CBS Outdoor als eerste buitenreclame-exploitant al haar straatabri’s, stationsabri’s en stationsspreads voorzien van Augmented Reality. Adverteerders die in deze weken een campagne hebben geboekt, krijgen vrijblijvend de kans om kennis te maken met deze nieuwe toepassing, waarbij een reclame-uiting tot leven komt in de virtuele wereld op de smartphone of tablet en zorgt voor een optimale merkbeleving.

In de eerste week van september zijn de campagnes voorzien van Aurasma, met wereldwijd al miljoenen gebruikers. Hiervoor is CBS Outdoor een exclusieve samenwerking aangegaan met Dutch Rose Media. Ruim driekwart van de campagnes bij CBS Outdoor zijn deze week verrijkt met Aurasma

Bron; www.sign.nl


Aurasma Lite
Door de app ‘Aurasma Lite’ te downloaden en te gebruiken op de smartphone of tablet komt een reclame-uiting tot leven. “De mogelijkheden van Augmented Reality en buitenreclame zijn eindeloos en is het begin van ‘the internet of things’, waarbij internet los komt van de computer en onderdeel wordt van de wereld om ons heen. Je kan video’s en plaatjes toevoegen aan je poster, je kan gebruik maken van de locatie waar mensen staan en je kan zelfs gebruik maken van de identiteit van mensen en de actualiteit”, aldus Natasja Paulssen, Creative Director van Dutch Rose Media.

Grote verwachtingen
CBS Outdoor heeft veel positieve reacties van klanten ontvangen en verwacht dat deze nieuwe technologie in de toekomst groots gaat uitpakken. Vooral omdat CBS Outdoor exclusieve contracten heeft met ‘wachttijd’ locaties als de NS en Schiphol; ideale locaties om maximaal gebruik te maken van deze technologie.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten