donderdag 27 november 2008



Voor de I love big pictures-campagne van telefoongigant Sony Ericsson, is de Abri op het Rembrandtplein door exploitant JCDecaux tijdelijk omgetoverd tot fotostudio. Voorbijgangers kunnen in de Abri aan de overkant een foto maken, die vervolgens dankzij een razendsnelle internetverbinding van T-Mobile binnen enkele seconden te zien is op het digitale scherm van van 10×9 meter aan de gevel van de Escape. Een prachtige toepassing van digitale technieken.

De Abri op het Rembrandtplein is uitgerust met het nieuwe C905-toestel van Sony Ericsson. Voorbijgangers kunnen deze bedienen middels touchscreen technologie. De ingebouwde C905 is uitgerust met een 8.1 megapixel camera, Smart Contrast (dat licht en kleurt uitbalanceert) Dit moet volgens de fabrikant leiden tot haarscherpe foto’s, die flink kunnen worden uitvergroot. Deze actie is een samenwerkingsverband van Sony Ericsson, JCDecaux Innovate, de mediabureaus Mediaedge:cia, Kinetic, reclamebureau Kellerman, DTA enT-Mobile.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten