maandag 3 november 2008

Nieuwjaars party in Berlijn.


Met meer dan een miljoen bezoekers is de "Berliner Silvester Open Air Party" de grootste nieuwjaarsparty van de wereld. Een unieke plaats voor adverteerders om een groot publiek te bereiken. De Feestmijl tussen de Siegessäule en Brandenburger Tor, overtreft inmiddels het feest op Times Square in Newe York.

De LED-Specialisten van Screen Visions gaan er ook dit jaar weer een groot feest van maken. Naast de verhuur van de LED grootbeeldschermen gaat Screen Visions ook de advertentietijd op de schermen verhuren. De spots bereiken een miljoenen publiek. Feestgangers uit de gehele wereld worden ook dit jaar weer in Berlijn verwacht. De gemiddelde leeftijd van de bezoekers ligt tussen de 18 - en 49 jaar. Op 5 videowanden lopen 30 seconden spots, die goed hoorbaar eenmaal per uur, totaal 13 keer uitgezonden gaan worden. Een hoge attentiewaarde in combinatie met de emotie rond de jaarwisseling maakt deze Digital Out Of Home reclame beslist heel bijzonder.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten