maandag 29 november 2010
Levendige posters voor Canoncampagne.
Bron; www.sign.nl
Met spectaculaire lichteffecten zorgen Canon en buitenreclame-exploitant JCDecaux voor extra kleur en sfeer in het straatbeeld van vijf grote steden. Tien Abri's en Mupi's zijn uitgerust met posters die gebruik maken van elektroluminescentie, waardoor de uiting letterlijk tot leven komt.
Op de posters wordt met deze techniek het kleurrijke campagnebeeld van de nieuwe Pixma-serie printers deel voor deel opgebouwd, waardoor de uiting tot leven komt. Hiermee wordt niet alleen ingespeeld op de c ampagneslogan van de Pixma-serie - : ‘breng kleur tot leven' - maar ook op de impact van lichteffecten in het donkere, winterse straatbeeld.
De kleurrijke uitingen zijn uitsluitend te vinden op drukke locaties, in Amsterdam, Utrecht, Eindhoven, Arnhem en Enschede
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten