woensdag 28 december 2011
Van passant tot Esprit-model in één minuut.
Esprit trekt de aandacht met een campagne waarin échte mensen échte wensen doen voor 2012. Op het Rembrandtplein in Amsterdam krijgen voorbijgangers de kans deel uit te maken van de campagne. Ze kunnen op een scherm in de Abri aangeven wat hun wens is voor 2012 en zich met die wens laten vereeuwigen. Het resultaat is direct terug te zien op het 100 m2 grote scherm aan de gevel van de Escape én op de persoonlijke Facebookpagina van het instant Esprit-model.
Reizigers en voorbijgangers kunnen meedoen aan de campagne door het touchscreen in de Abri van JCDecaux te bedienen. Ze kunnen kiezen uit een groot aantal door echte personen voor de Make a Wish campagne ingezonden wensen. Met behulp van een ingebouwde webcam wordt vervolgens een foto gemaakt, die met een draadloze internetverbinding naar het Megascreen wordt gezonden. Het geheel is vrijwel onmiddellijk zichtbaar voor de grote stroom passanten op dit drukke plein. Ook kunnen deelnemers via hetzelfde scherm inloggen op hun persoonlijke Facebookpagina om hun wens te delen met al hun vrienden.
Daarnaast nodigt Esprit mensen via social media uit hun persoonlijke wens te uploaden op de website www.esprit.com. Qua buitenreclame is gekozen voor een zeer dominante landelijke campagne, bestaande uit Abri’s, Billboards, steigerdoeken en de merkactivatie op het Rembrandtplein.
Deze Spectacular is mede mogelijk gemaakt door Esprit, PHD, JCDecaux Innovate en NarComm
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten