donderdag 14 maart 2013

Comqi wint award.

Bron; www.sign.nl
comqi_passport2
 

Digital signage ontwikkelaar ComQi heeft een award voor In-Store Engagement gewonnen met de Passport applicatie. Met deze applicatie kunnen gebruikers hun smartphone gebruiken om inhoud te beheren op een digital signage scherm.

Het product is goed ontvangen door de markt en is ingezet in bioscopen en fastfoodrestaurants in de VS en Israël. De Shopper Innovation Awards is een jaarlijkse Canadese marketingprijs.

HTML-5

Volgens de jury onderscheidt de applicatie zich van andere mobiel-gerichte toepassingen door gebruik te maken van HTML5-technologie, zodat rijke webgebaseerde applicaties kunnen draaien op elk apparaat, zonder dat consumenten applicaties moeten installeren op hun mobiele telefoon.

Twee awards

Passport werd in 2012 op de markt gebracht en heeft inmiddels twee awards in de wacht gesleept. De eerste prijs was van de Digi Awards, waarbij het werd uitgeroepen tot Best New Content Management Software, Web-based, in Digital Signage Technology.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten