woensdag 27 maart 2013

Onderzoek CBS Outdoor: Interactive Europe 2013.

 
CBS Outdoor heeft voor het tweede achtereenvolgende jaar een Pan-Europees onderzoek uitgevoerd naar de kracht van interactiviteit in combinatie met buitenreclame: Interactive Europe 2013.
  • De resultaten van het onderzoek zijn gebaseerd op 5283 interviews, 14 merken, 6 landen en 3 interactieve campagnes
  • Interactive Europe geeft een 360 graden beeld van het interactieve buitenreclame landschap, zowel vanuit consumenten als vanuit merken.
  • 75% van de stedelijke doelgroep bezit een smartphone of een tablet. In 2011 was dit nog 56%.
  • 77% geeft aan actie te ondernemen na het zien van een buitenreclame campagne.
  • Consumenten zijn positief over merken die interactie stimuleren.
Buitenreclame is uitstekend geschikt om mond tot mond reclame te stimuleren, maar wist u dat u met interactieve buitenreclame 54% meer kans heeft om mond tot mondreclame te stimuleren?
Bekijk hier meer interessante resultaten

Geen opmerkingen:

Een reactie posten