JCDecaux introduceert een nieuwe standaard in digitale reclame op het belangrijkste buitenreclameformaat in Nederland (2m2). Het bedrijf nam donderdag 7 november op het Rembrandtplein in Amsterdam haar eerste digitale object in gebruik: de Mupi® Métropole. Hiermee beschikt JCDecaux over het eerste volwaardige digitale buitenreclameobject op Abri/Mupiformaat in de openbare ruimte in Europa. Hoewel Nederland qua digitale ontwikkelingen over het algemeen niet voorloopt, heeft JCDecaux hier dus wel een grote innovatie gerealiseerd.
Dit object biedt adverteerders nagenoeg onbegrensde creatieve communicatiemogelijkheden en voegt een krachtige dynamische component toe aan het medium buitenreclame. Met de komst van de eerste digitale Mupi® toont JCDecaux aan dat zij ook in het huidige economische klimaat blijft investeren in haar productaanbod. De Mupi® Métropole is voorzien van een high tech 72” lcd-scherm en wordt bestuurd met een zeer geavanceerd content management systeem. Hiermee kunnen uitingen middels live updates altijd aangepast worden en inhaken op de actualiteit. Zo kunnen adverteerders inspelen op weersomstandigheden, het tijdstip (daypart advertising) en kunnen social media- en RSS-feeds in de uitingen worden geïntegreerd. Daarnaast kan een digitale Mupi® gebruikt worden voor crowd control bij evenementen of calamiteiten en gaat JCDecaux er Amber Alerts op uitzenden.
“Hiermee zetten we de eerste stap in de digitalisering van ons productaanbod”, meldt Bart de Vries, Commercieel Directeur van JCDecaux. “Dit object combineert de kracht van een niet te missen aanwezigheid op toplocaties, met flexibiliteit en actualiteit. Ik ben er dan ook zeer trots op dat wij in Amsterdam de primeur hebben van de eerste digitale Mupi® op straat. Wij waren in Nederland de eerste met het Billboard, de eerste met de reclamedragende Abri en nu geven wij met de plaatsing van deze eerste digitale Mupi® aan dat wij een grenzeloos vertrouwen hebben in de toekomst van buitenreclame”, aldus De Vries.
Dit object biedt adverteerders nagenoeg onbegrensde creatieve communicatiemogelijkheden en voegt een krachtige dynamische component toe aan het medium buitenreclame. Met de komst van de eerste digitale Mupi® toont JCDecaux aan dat zij ook in het huidige economische klimaat blijft investeren in haar productaanbod. De Mupi® Métropole is voorzien van een high tech 72” lcd-scherm en wordt bestuurd met een zeer geavanceerd content management systeem. Hiermee kunnen uitingen middels live updates altijd aangepast worden en inhaken op de actualiteit. Zo kunnen adverteerders inspelen op weersomstandigheden, het tijdstip (daypart advertising) en kunnen social media- en RSS-feeds in de uitingen worden geïntegreerd. Daarnaast kan een digitale Mupi® gebruikt worden voor crowd control bij evenementen of calamiteiten en gaat JCDecaux er Amber Alerts op uitzenden.
“Hiermee zetten we de eerste stap in de digitalisering van ons productaanbod”, meldt Bart de Vries, Commercieel Directeur van JCDecaux. “Dit object combineert de kracht van een niet te missen aanwezigheid op toplocaties, met flexibiliteit en actualiteit. Ik ben er dan ook zeer trots op dat wij in Amsterdam de primeur hebben van de eerste digitale Mupi® op straat. Wij waren in Nederland de eerste met het Billboard, de eerste met de reclamedragende Abri en nu geven wij met de plaatsing van deze eerste digitale Mupi® aan dat wij een grenzeloos vertrouwen hebben in de toekomst van buitenreclame”, aldus De Vries.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten