Bron;www.sign.nl
Sky Radio en CBS Outdoor introduceren interactieve abri’s. Dit zijn reclameposters met ingebouwde camera’s waarmee voorbijgangers een foto van zichzelf kunnen maken en deze via social media kunnen delen.
Vanaf 18 december kunnen voorbijgangers of reizigers op verschillende plekken in het land gemakkelijk en snel een kerstfoto maken en delen. Ze kunnen kiezen uit verschillende kerstuitingen. De gemaakte foto komt op de Facebookpagina van Sky Radio terecht en kan de volgende dag meteen worden gedeeld.
De interactieve abri’s staan verspreid door heel Nederland, en zijn op drukke punten in Eindhoven, Hilversum, Rotterdam, Tilburg en op Schiphol te vinden.
Kerstcampagne
Dennis Kuzee, Marketing Manager Sky Radio: “De combinatie van onze kerstcampagne, abri’s en Facebook hadden we nog niet eerder gemaakt. Dat wachtend publiek zichzelf nu kan fotograferen en vervolgens kan plaatsen in onze sfeervolle kerst-visuals, zie ik als een mooie interactieve en sociale toevoeging op onze al bestaande out of home campagne die Nederland deze periode siert.”
Geen opmerkingen:
Een reactie posten