Ook op straat hoeft vanaf nu niemand nog iets te missen van het nieuws. De Telegraaf houdt in Amsterdam namelijk iedereen op de hoogte op de digitale Mupi van JCDecaux.
Staken de schoonmakers van de treinen nog? Wie vormen de WK-selectie van het Nederlands Elftal? En wat is de stand van zaken in Oekraïne? De Telegraaf houdt bewoners en bezoekers van Amsterdam op de hoogte van het laatste nieuws op de Mupi Métropole van JCDecaux.
De Telegraaf toont het publiek op het Rembrandtplein de komende tijd de belangrijkste headlines uit het wereldwijde nieuws. Een kleine selectie onderwerpen is continu zichtbaar en houdt de passanten volledig op de hoogte.
Verder staat bovenin het scherm een lopende tekstbalk met daarin ander recent nieuws. Gebeurt er iets belangrijks? Binnen een mum van tijd staat het op dit digitale scherm. Zo zorgt De Telegraaf er met behulp van JCDecaux voor dat niemand iets van het nieuws hoeft te missen.
,,De Telegraaf is altijd op zoek naar nieuwe relevante manieren om ons nieuws naar buiten te brengen,” stelt Jan-Kees Emmer, adjunct hoofdredacteur van De Telegraaf. ,,Deze digitale mupi, is daar een goed voorbeeld van.”
Ook Bart de Vries, Commercieel Directeur bij JCDecaux, is blij met de samenwerking. ”Wij zijn verheugd en trots op het feit dat wij samen met De Telegraaf als eerste in Nederland nieuws in deze opvallende vorm op straat brengen. Met deze samenwerking brengen we eigenlijk de dorpsomroeper weer terug in het straatbeeld. Nu in de meest moderne, digitale vorm die je maar kunt bedenken. Een vorm die niet alleen goed is voor ons en voor De Telegraaf, maar ook voor de inwoners en bezoekers van Amsterdam.
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten