zondag 23 november 2014

Op zoek naar nieuwe wegen in de retail.

Online en offline - de kanalen komen steeds dichter bij elkaar te liggen. Samen met een aantal partners, biedt het Oostenrijkse bedrijf Umdasch SHOPFITTING een concept dat het beste uit deze twee werelden weet te combineren.

In het centrum staat een  4 x 2 meter grote interactieve Video Wall, de Vipos-SHOPPING-WALL, bestaande uit 14 vol HD schermen. Het interactieve touch oppervlak levert een moderne interface en opent de mogelijkheid om directe online te winkelen.

Op basis van de Web Store verschijnt het gehele assortiment uit de winkel op de muur. De klant kan op deze muur bladeren en via NFC-technologie de achter liggende informatie op vragen.
Umdasch Shopfitting heeft het project in samenwerking met Ars Electronica uit Linz, de streetwear label RAG en SAMSUNG uitgevoerd. De Vipos-SHOPPING-WALL  was ook in zijn volledige functionaliteit te zien op de beursstand van Umdasch Shopfitting Shop op het Euro 2014 in Düsseldorf.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten