Bron; www.emerce.nl
Kabelbedrijf UPC en reclamebedrijf CBS Outdoor gaan experimenteren met WiFi in bushokjes in Eindhoven en Hilversum. Om gratis te kunnen internetten, moeten consumenten eerst een video-advertentie op hun smartphone bekijken.
Voor de proef zijn vijf abri’s voorzien van WiFi. Afhankelijk van de resultaten wordt het experiment uitgebreid naar vijftig bushokjes. Nu zijn dat er slechts vijf.
CBS Outdoor, vanaf januari Exterion Media, experimenteert al enige tijd met interactieve abri’s. In 2012 kondigde de buitenreclame-exploitant aan om al haar straatabri’s, stationsabri’s en stationsspreads te voorzien van Augmented Reality.
Gemaakt door Phocabby! - www.phocabby.com
Voor de proef zijn vijf abri’s voorzien van WiFi. Afhankelijk van de resultaten wordt het experiment uitgebreid naar vijftig bushokjes. Nu zijn dat er slechts vijf.
CBS Outdoor, vanaf januari Exterion Media, experimenteert al enige tijd met interactieve abri’s. In 2012 kondigde de buitenreclame-exploitant aan om al haar straatabri’s, stationsabri’s en stationsspreads te voorzien van Augmented Reality.
Gemaakt door Phocabby! - www.phocabby.com
Geen opmerkingen:
Een reactie posten